Reglıma 6 gün varken erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıksada çift çizgi çıktı daha sonra dayanamayıp akşam acile gittim kan verdim doktora kaç çıkması lazım dedim 50 ve üzeri dedi sonucum 44 çıktı hamilesiniz dersek dedi duraksadı siz haftaya tekrar gelip kan verin dedi ben anlayamadım tam çok heyecanlıyım 4 gün sonra tekrar test vermeye gidicem sizce bu sonuç ne anlama geliyor aşırı kasık ağrım baş dönmem göğüs ağrım var gebelik belirtilerimde var çok sabırsızlanıyorum