maya1 bat 24, iki gündür iştah artışı hafif göğüs hassasiyeti bir de çene bölgesinde yoğunlaşan kaşıntılı ağrılı sivilceler. bilemiyorum tabi belirti mi değil mi 🤔 normalde sivilce problemi yaşamayıpta belirti olarak sivilcelenen var mıııı?
Kubrakubra54 Tusami ben adete beş gün kala yapmştm erken negatifti sonra moralim bozulmuştu Çok adetin geçti 3. Gün kan verdim beta 161 di
badi_sabaa3 @kubraselcuk teşekkür ederimm 🙈🙈 aminn hepimiz için bu bekleyiş iyi ki şimdi olmuş dedirten bir sonuca götürecek Allah’ın izniyle 🌸🌸
HKclm Bidilektuttum bu aya kadar yapmistim canim. Bu ay testle yapmadim ama yine de bilebiliyorum ben yumurtlama ve catlamami teste ihtiyacim olmadan
Dmttthemum HKclm ben gördüm adet gününden 1 gün önce kaset testle bu akşam beta vereceğim inşallah kimyasal değildir yine
HKclm Dmttthemum insllah kuzum hayirli olsun. Benimde bugun adet olmam gerekiyor beklemedeyim bakalim. Ins bende gorurum pozitifi