aysebaday61 Benim 23 Haziran kendimi dinliyorum hep göğsüm ağrıyomu miğde bulanıyomu 😂 bu gidişle benim sonum. İyi gözükmüyor 😀😀 hastalık hastası olucam ben test yaptım 2 defa çok silik çoktı lqm verdim 0.17 doktor 1 hafta bekliyelim dedi bakalm hayırlısı
Sinemekee Benimde bat 21 4 gün önce erken gebelik yapmıştım negatifti adet olucak gibi ağrılarım var çok aşırı beyaz akıntım oldu ve gögüa hassasiyetim çok fazla 😥
tatlisbirkiz Benimde bat 23 kızlar dün yaptım negatif. Belki gecikmede çıkar diye Ümit ediyorum 🤲 rabbim her birimize yaşatsın bu güzel duyguyu inşaAllah
Sinemekee Benimde bat 21 köşde bekleyeyim 4 gün önce test yaptım çıkmadı gecikme olursa yapacağım bakalım 😥
oozgenur Benimde 24 unde iki gündür kasik agrim bugunde akintim var ve bas donmesi cok fazla bende bekliycem test yapmamak icin zor duruyorum 🙈😍