hilal1503 Her zaman dogru çikmiyor diye duymustum. Down sendromlu deyip gayet saglikli bebeklerinin oldugunu da bu forum da duyduk. O yuzden caninizi sıkmayın. Bebeğinizi de üzmeyin strese girmeyin. Yaa ne olursa olsun o sizin yavrunuz Allahim acisini gostermesin insallah. İyi dusunun iyi seyler olsun. 😘💕