Biz eşimle karar verdik yaptırmayacağız.
Allah korusun sonuç down sendromlu dese aldıracak halim yok, Allah göstermesin. Eee anne karnında zaten müdahale edilemiyor. Kötü bir sey söylesene benim hamileligim boyunca kendimi kötü hissedecegim hep aglayacagim.
O yüzden böyle bir karar verdik. 💕