Kele-bekler1 amiiin canım Allah razı olsun. Benim kasık ağrım ve göğüslerde yürürken Bile hassasiyet olmuştu . Herkes ilaç etkisi dedi . Göğüs hassasiyeti azaldı şuan ama yoğun bir kasık ağrısı var . O farklı bir ağrı zaten farkı hissedebiliyorsun birde batma gbi bişeyler olmuştu kasık bölgesinde . Ama çok belirti aramayın hepsi ilaç etkisi diyor herkes . Bende sadece kasık ağrısı oldu