Deletedmom421
Ben Özeline gitmiyorum ama dogumda mutlaka prof . girdgini biliyorum .
Sabah erken saatlerde aramaniz lazim. Eger randevu alamazsam haftam gececek vs. Diyebilirsinz o zaman daha cok yardmci olurlar. Epey yogun ama . bu carsamba alirsaniz haftaya carsambaya verirler . 1 hafta sonrasina yani . erken saatlerde aramaya özen gostern.bilmiyorum kacinci haftanizdasiniz ama hafta ilerledikten sonra zaten dr randevu kagidi veriyor o tarihte direk gidiyorsunuz . aramadan