Deletedmom421 Merhaba hanımlar 6 haftalik hamileyim Yenimahalle devlet hastanesne gidiyordum ama orda ilk dogumu yapmiyorlarmis bana baska hastaneye gitmemi soylediler kontrollerini de oyle yaptir dediler Onerdiginiz yerler varmi biran once bulmam lazim cunku kan testlerim yapilmadi daha
YeimYaarGkmen Deletedmom421 kuzum bende özel eryamana gidiyorum levent hocaya memnunum simdilik gayet güzelde ilgileniyor muayene üctetleri 81 lira tahlillerimi devlette yaptırıyorum dogumumu levent hocada yaptıracagım allah nasip ederse
Ayminaa Yenimahalle dev has böle duyumlar çok sinir bozucu öadem doğumda yetkin değiller doktor atamayacaksın maaş vermeyeceksin bölüm açmayacaksın herkes işini düzgün yapsın.. sami ulusa gidiyorum bu arada ama doğum konusunda kararsızım..
Deletedmom421 Ayminaa aynen zaten kan tahlillerimi bile bugun yapmadi eksik tahlillerin olur ihaledemi birseyler dedi
Maviii prof olmasada olur diyorsan, ankara tıp tavsiye ederim, doğum yapmadım henüz ama bende tavsiyeler üzerine gittim şimdilik sıkıntı yok hamdolsun
Ayminaa Zekai tahire gittim geçen ay, çok fazla yabancı hasta var ondanmı nedir personel afedersiniz carlamadan konuşmuyor insanlık kalmamış.. koşarak çıktım resmen.. nerde doğurcaz biz ya özele 3-5 bin vermek istemiyorum
Maviii Ayminaa ay zaten gitme zekai tahire rezillik bir yer küçümsediğimden değil başıma bir sürü şey geldi umursamıyorlar bile
Maviii Ayminaa hocaya gitme canım o zaman zaten aynı işlemler yapılacak işte doğum zamanı nasıl olur bilmiyorum
Ekimozz Merabalar ben 27 haftalık hamileyim etimed özel düşünüyorum fakat bütün tetkiklerin bitti Ankara tıpa sadece doğuma gitsem alırlar mı Ankara tipin özel bölümü doğum fiyatı nedir biliyomusunuz
_Tugce_ Ekimozz malesf. En az 1.testini o hastanede yaptirmak zorundasiniz .benimde ilk dogumum olcak y. Mahalle k.etmedi.. ben en basindan beri tipa gidiyorum . 35+3 teyz
Deletedmom421 YeimYaarGkmen Birhanim evet oraya iyi diyolar aslinda gecen esimin arkadasininda cocugu oldu orda dogum yapmis
Birhanim Devlet düşünüyorsan sami ulusun turgut özal yerleşkeşi olabilir canım özelden devlete geçmiş bi hastane baya övüyolar odaları tek kişilik temizliği ilgilenmeleri güzel deniyor
Deletedmom421 Bende onceden kimyasal gebelik yasadim zekai tahire gitmistim vajinal muanede resmen icimi oydu cok kaba davraniyolar gercekten
Maviii Deletedmom421 doktora gitmiyorum genel polikinlikte muayyene oluyorum ben, doktorumuz değişiyor sürekli