Minikoveannesi Ben sudan tiksindim ilk zamanlar şimdi de çok içtiğim söylenemez 35+4’üm 2 litre zor içiyorum senin haftanda 1,5 litre suya fındık kadar zencefil ve salatalık doğruyordum az soğutup içiyordum içimi kolay oluyor arada salatalık yerine yeşil elma doğruyordum bardağa koyup pipetle içmeyi deneyin mutlaka 🍏 🥒