Esilam42 merhaba bende 12 haftayı bugün bitirdim özel hastanede takipliyim ilk gebeligimde de doktorum onermemisti bunda da önermedi genellikle yanılma oluyor dedi evhama sebep oluyor vs dedi yaptırmadım niye. Diyelim ki risk çıktı napicaz aldırmayı düşünür müsünüz ? Ona göre karar verin ve plan yapın derim.