Beyhan60 40 yaşında ve 2 çocuklu bir anneyim.3. Süpriz bir şekilde hamile kaldım.Fakat düşük tehditim var.Sizler bu süreci nasıl geçiriyorsunuz?
Ksks07 Beyhan60 Yengem tam 40. Yaşında doğum yaptı sürpriz. Kanamaları oldu çok istirahat ile geçirdi birazcıkta erken dünyaya geldi ancak şuan çoooook tatlı sapsarı melek gibi bir çocuk oldu bile 1 yaşında 🥲❤️🧿
Asmel Beyhan60 açtığınız posta bakınca 35 yaş üstü ilk hamilelik gibi düşündüm sizin zaten 2 çocuk varmış bir riski yok diye biliyorum ama yanılıyor da olabilirim tabi.
Hilallltuna Beyhan60 ikili test yaptırdınjz mı acaba 35 yaş üstünde risk çok çıkıyor diye okumuştum bu hafta yaptırdım çok tedirginim
Beyhan60 Vermedi.Ben emzirdiğim için olmuş lekenme rahim kasılıyot emziriyorken dedi bu yüzden memeyi bıraktırıyorum ilaç kullanıyorum şimdilik bir şey yok ama ara ara belim ağrıyor sizde de oluyor mu?Bu arada ikiİniz mi olacak
Bebekdelisi Beyhan60 evet ıkız olacaklar emzırmede kanama normal kesınce gider yigenımde oldu dr kes dedı
Bebekdelisi Beyhan60 sizin ne kadar ufak olan benım 15 aya girdi ben 6+4 gebeyim bel agrısı çok banada lekelenme oldu dedıkı cok ayakta kalma mesela bır yer süpürdün dinlen mutlaka
Beyhan60 Bebekdelisi gerçekten mi bende kestim gündüzleri vermiyorum gece de elğmden gekdiğince vermemeye gayret ediyorum bakalım ne olacak.
Beyhan60 Bebekdelisi benim küçük 23 aylık sizde mi emziriyorzunuz?Şuan 7+5 hamileyim bana da dinlen dedi bende aynı bir evşn işi akşama ancak bitiyor
Bebekdelisi Beyhan60 ay dinlenmek mümkünmü cok zor iğne verdı bana proluton deport o cok iyi geldi elhamdulillah emzirme yok benım ⅘ ay arası kendı bıraktı
Bebekdelisi Beyhan60 bence hıc vermeyın uyarıyormus kasılma olup düşme riski oluyormus Allah korusun mama versenız yada buyuk süt içmezmi
Bebekdelisi Beyhan60 kalp atışı aldınmı ben her hft kontrole çağırıyor fitil sbh 2 aksm 2 kalçandan proluton deport bide hergün gobekten prolutex hepsi de progestan
Beyhan60 Bebekdelisi her hafta gitmiyorum çağırmadı keşke çağırsa meraktan çatlıyorum.Size baya bir işlem yapıyormuş acaba ikiz olduğu için mi?
Bebekdelisi Beyhan60 ikiz ve tüp oldu için ama normale de bu sekılde yapıyor doktorum her hft lekelenme oldu için çağırıyor
Beyhan60 Bebekdelisi kızmaz ama muayene 303 tl eşim komiser tahlil istedi 360 verdik bari devlete gideyim yakın bana canım sıkıldıkça randevu alıp giderim be yapayım