SemaArin BUGÜN TAM 7 HAFTALIĞIM YARIN MUCİZEMİN KALP ATIŞLARINI DİNLEMEYE GİDECEĞİZ RABBİMİN İZNİYLE SİZİN MİNİKLERİN NE ZAMAN DİNLEDİNİZ BU HAFTADA ULTRASON RESİMLERİ VARMI 🥰🧿
Bebekdelisi SemaArin 6+4🌸 bizde cuma lekelendim gittim cok derin derin dinledik net degıldı ama gorduk atarken🤲🏻
Minikbirannem SemaArin bu gün 7+4 olduk ama biz 6+2 de duymuştuk . Çok heyecanlı Allah sağa salim elinize almayı nasip etsin .
Lizbonn SemaArin 8+3’den selamlar 6+1’de kalp atışını duymuştum. Tatile çıkacağım için gitmedim daha da döndüğümde ortalama 14-15 haftalık olacağım bakalım 😬😬
Minikbirannem Bebekdelisi Rukiye24 Ezgi122 Minikbirannem Kızlar bulantiniz varmı afedersiniz ben çok cikariyorum . Hep bı halsizim
Bebekdelisi Minikbirannem 2 gündür basladı cnm önceden hiç yaşamamıştım herşey kokuyor bana herşey midem ağzımda 2 gündür
happiestMom Minikbirannem ne yazık ki bende öyle berbat bir haldeyim doktora söyledim gecen hafta bir hap yazdı mide bulantısı için o biraz rahatlattı ama 3 ay dolmadan geçeceğe benzemiyor 🙈
Rukiye24 Minikbirannem bulantım var bi hafta önce başladı ilk günler zorladı çıkardım bikaç kez hafifledi şimdi az az yiyorum yavaş yavaş
Turmalin Merhaba bende 7 haftalık gebeyim miniğim kalp atislarini bu hafta duyduk cok heycanliydi gozlerim doluyor dusundukce 🥰 saglicakla alalim kucaklarimiza yavrularimizi 🙏
Minikbirannem Bebekdelisi bana da öyle olmuştu bı anda başlamıştı temiz yıkanmış çamaşır bile kokuyor asamiyorum
Deletedmom8373 Duyduk çok şükür biz 6+3 olduğumuzu sanıyorduk meğer miniğimiz 7+3 müş pıt pıt atan kalbi beni çok ağlatsa da çok beklemiştim Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel anı sağlıkla alalım kucağımıza 🥰🙏
Minikbirannem happiestMom dün benim de kontrolüm vardı doktor hap yazayım dedi . Almak istememiştim keşke alsaydım her geçen gün daha çok artıyor
Minikbirannem Bebekdelisi aynen bende ayni furumdayim inşallah bı an önce geçer sağlıkla evlatlarımızı kucagimuza alırız bu günleri unuturuz
Pijamaskeliler SemaArin 6+2de geçen hafta çarşambaya ekrandan gösterdi çarşamba bi daha kontrol var sesi acicam dedi 🙏 daha önce 3 kalp durması var ins bu devam eder 😪 bulantı hafif benim daha çok kaşıklarım agrio ayakta durmak yasak yatıyorum hep eşim yapio yemek herşeyi vs
Cennet34 Pijamaskeliler Bende geçen hafta çarşamba günü 6+2 hamile olduğumu öğrendim. 2 gündür kasık ağrım var sende kasık ağrısı var mı canım?
Minikbirannem Sibbeell tabi normal benim arkadaşım var i da 8 haftalık hiç bulantısı vs yok çok sanlisiniz ❤️