littlemomn Ay inanmıyorum ya cidden öyle mi dedi ne alakası var gerçekten de çok yanlış düşünüyor. Hiç takma inanki eski insanlara nedersek diyelim her isme kulp buluyorlar onlar istiyorki hep ayse fatma koyalım. Yeni modern isimleri beğenmiyorlar genç kuzenlerime kime ada desem hepsi çok beğendi ama yaşı büyük olanlara ada diyince kıyamet kopuyor dalga geçiyorlar hemen alakasız saçma falan diyorlar benimde moralim bozuluyor ama takmicam çünkü devir artık değişiyor ve bizim seçtiklerimiz defne, ada tarzı isimler modern isimler biraz ülke ve millet olarak gelismemiz lazım ya gerçekten defne harika bir isim ayrıca kuzenimin ismi yoksa bende o ismi düşündüm 🥰