Semaaa321 mesela başına bir isim daha ekleyip çift isimli olabilir öyle de düşünebilirsiniz ada ismi güzel sadece duyulmuş ve okul çağında çok olacağı için takıntı oluyor insanda ya da biriyle sohbet ederken yaa benim kızımında adı aynı diyince insan o an kötü oluyor modern isim koyalım derken etrafta çok aynı isimden olacak bebeler olacak 😂 ondan korkuyorum koyarken aslında Alâ da çok rövanşta şuan çocuğumu köy okulunda 5 kişilik sınıfta okutmayı düşünüyorum bu durum yüzünden 😂😂 ama çift isim düşünebilirsiniz anlamlarını aslımda bir hocaya sorsanız bazen anlamları internette okuduğumuz gibi olmuyor