Mucizem_00 Kızlar gebelik şekeri olmayanlar için hamilelikte ekarpuz çok fayfalıymış az önce okudum da, karpuz tüketen.varmı
BeyzaF Mucizem_00 ben çok severim çokta yerim gebelikte faydalıymış diyolar oyüzden çok çok yiyorum 😅
Deletedmom52620 Mucizem_00 ben çok tüketiyorum günlük olarak normal meyveyi de çok tüketiyorum. Kivi de tavsiye ediyorum içerisinde folik asiti arttırıyor. Karpuzda lifli bir meyve bağırsak kramp vs hafifletiyor diye duymuştum
Mucizem_00 Deletedmom52620 canm şuan 2 dilim karpuz ve Bi kivi yiyorm kiviyi ise hergün yiyorm :)) folikasit ten dolayı ama bugun karğuzqda basladım ve ben günde Bi tane de muz yerim mutlaka
Mucizem_00 Merveofs Bi aç Bi oku hele ne yararı yok ki okuyunca dedm geç mi kaldm acaba tüketmeye 😂😂😂
Fundatercuman Mucizem_00 İlk aşerdigim şeydi. Ocak ayında fellik fellik arayıp bulmaya çalışmıştım 😂 Aylardır yediğim karpuzun haddi hesabı yoktur hala da yerim 31 haftalık olduk 😂 Bebeğin kilosu vesaire hep önden gidiyor doktorum karpuzun çok etkili olduğunu söyledi 🌼
Merve201119 Mucizem_00 16 .ci haftamdayim sürekli yiyorum karpuz şeker tahlili yaptırana kadar yolu var baktık gebelik sekeri çıktı yemem ozaman şuan bir sorunum yok😊
Mucizem_00 Merve201119 canm bnmde 16 artı 1 olduk bugun karpuza basladm kuzenim 3900 dogurdu ve cok karpuz yemiş ama onda birde gebelik şekeri çktı, ama gelişimi öndeydi :)) ama doktor cok saglıklı kemikleri dmeiş bebegin in yogurt ta cok yemiş
Oesra Gebelik şekerim yok o yüzden kararınca günlük bir porsiyon yemeye çalışıyorum. Güzel nimet, Allah olmayanlara da versin. Kışın aşermiştim ama yememiştim.
Ayyyyysaaarp Valla bnde durmadan yiyorum:) icimi ferahlatiyor:) herseyin asirisi zarar dikkat etmemizde lazim:)