ftmnr_ wala canım doktordan doktora değişiyor. Kimisi normal doğum kimisi sezeryan yanlısı oluyor. Bana kalırsa bebek için en sağlıklısı hangisiyse o tabi. normal olmasında bi sıkıntı yoksa beklemek. Ha beklersin son dk acil bi durum çıkar sezaryene alıyorlar zaten. Seni de bebişi de riske atmazlar zaten.😌