gunesligun 2prensesannesiiii canım çok yıprandın. Ben ne durumdayım hiç bilmiyrm. Ama sen şöyle yap. Salı sabah tekrarla kan testini. Yine iki katı artmadıysa belli olur. Kimyasalsa eğer kanama ne zman başlar doktr bişe dedi mi?
Momy_eyyuptalha 2prensesannesiiii korkutmak istemem degerleri takip edin çok düşük geldi bana takip edin iki günde bir mutlaka rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah 🙏🏻
2prensesannesiiii Momy_eyyuptalha inşallah amin🙏🏻 Farkındayım ihtimallerin doktorumlada konuştum dış gebelik kimyasal ama net bişey söylemek için çok erken dedi birden sağlıklı bi artışta olabilir dedi🙏🏻 Bakalım artık hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
gunesligun 2prensesannesiiii peki bugün senin 6. Hafta başladı ya bu haftalarda 40larda olablrmiymiş?
2prensesannesiiii gunesligun 36 gün geçti son adet tarihimden ama artış çok az kuzum doktorumda dedi bilemedim hayırlısıyla artsın bakalım 15 mayıstı son adet tarihim 36. Döngüdeyim 1.ay 6 gün oldu adet görmedim