karakiz1 Mabelbebek Hakkinizda hayirlisi olsun ama eş imzası isteniyor ben kendim düsük yaptığım halde esimi evli olup olmadigimi bile sordular mutlaka eş imzası alırlar
Muzlupuding Mabelbebek hiç kimseye tek bir kötü yorum yapmadım yalanında bu kadarı , sizin kadar kötü kalpli ve avam olamam yazık acınacak haldesiniz üzülüyorum size