Mabelbebek tatmin olabileceğim birşey değil bu sadece önlem alıp almadıgınızı merak etmiştim ama inanılmaz agresifsiniz hanımefendi bu zihniyetle olduğunuz sürece sürekli allah tarafından bir imtihana tutulursunuz hiç şüphesiz. Diğer insanlara da aynı üslupla cevap veriyorsunuz , içinizde çaresizlik üzüntü yerine tamamen koca bir asabiyet var. Allah sonunuzu hayır eylesin diyebilirim sadece.