Dış gebelik diyebilmesi için üst üste kan vericeksinde ulturasonda keseyim goremiyceklerde sende karın ağrısı olacakta kanaman olacakta ondan sonra millet o noktaya gelene kadar hamileyim diye geziyor ortada ilk kan verip Dış gebelik demeleri normal değil sen içini ferah tut canım