Merhaba kızlar daha önce sağlıksız gebelik yaşadım. Adetimin gecikmesinin 5. günü yani dün kan testi verdim. Beta 7000 çıktı ön tanıya tubal gebelik(dış gebelik) yazmışlar. İlk kanda böyle bir tanı konulur mu? Moralim çok bozuk bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.