Tomurcuk18 Dlktpl Evet o zaman iki farklı doktor da olman gerekiyor dedi. Biri riskli gebelik doktoruydu diğeri kadın dogum ve tüp bebek doktoruydu.
Tomurcuk18 Dlktpl Bence yapılmalı, en azından sorunlar giderilir ve insanın içi rahat olur. Hem histeroskopi sırasında Rahime çizik atılıyo ve o da bebeğin daha rahat tutunmasını saglıyo.
Tomurcuk18 Dlktpl Ben Medicalpark da oldum histeroskopiyi ve orda her hasta için rahme çizik atılıyo bebek daha iyi tutunsun diye. Ama her hastanede yapılmıyor yada özellikle isteyince yapılıyor sanırım. Sormanızda fayda var.