Dlktpl Kızlar 4 ay önce 20+2 de bebeğimi kaybettim iki kere kürtaj oldum içerde parça kalmıştı kanamalarım durmuyordu hsg çekildim hafif yapışıklık var dendi histereskopi olucam yapışıklık açılcak dr ym bidahaki hamilelikte sıkıntı yaşamamamk için yapmalıyız dedi birkere düşğk oldugu içşn rahim agzında hunılesmeden kaybettım bebegımı daha once kanamalarm olmustu ama gecmıstı maalesef bır hafta ıyısının deyıp dr benı ıse göndermişti olan o hafta oldu bu ameliyatı geçiren var mı tekrar hamile kalan var mı cok endıselıyım nekadar korunma suresı verılır yada tekrar aynı seylerı yasarım dıye cok korkuyorum
Ezgistn Dlktpl canım bende polip vardı bu yüzden gecen Şubat ayında operatif histereskopi oldum. Sabah hastaneye yatisim yapıldı 11de operasyonu oldum akşam 4 de evdeydim eve gelince bulaşık Makinesini boşalttim işlerimi yaptım. İlk kontrole gittiğimde yumurtamin oluşmuş olduğunu çalışmalara baslayabilcegimi söyledi. Histereskopiden sonra iki kere adet gördüm sonrasında hamile kaldim
Dlktpl Nilufer13 olmadım bıdahakı aya kaldı maddıyattan dolayı cnm hsg cekılırken acımadı duzgun yerde cektırmenı onerırırm
Nilufer13 Dlktpl cok gecmis olsun canim bende daha yapisiklik olup olmadigi belli degil ama hgs cekilirken adetlimi gidiyo
Nilufer13 Bende tahlillerimi yaptiriyorum dusuk sonrasida doktor sirayla gidicez dedi dusuk olmasina sebep bir suru saydi bana kan tahlili yapildi bidaki sefere adetin 2gunu gel dedi acaba hormonlarima mi bakicak acaba biran once tedavi olup saglikli bir bebegim olsun istiyorum yazdigi kagitta hgs de yazinca acaba dedim
Tomurcuk18 Ben histeroskopi oldum kürtajdan kaynaklı yapışıklık vardı. Basit bi işlemdi öyle çok ağrım sızım olmadı. Sonrasında hemen çocuk düsünmedik ama korunmayı bıraktığımız ilk ay hamile kaldım.
Tomurcuk18 Dlktpl İlk bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Yapısıklık hafifti, herhangi bir belirti de yoktu, normal adet günlerimde her ay düzenli oluyodum ve her zamanki kadar kanamam oluyodu.
Nilufer13 Dlktpl benim 12+5haftalikti canim dustu ardindan kurtaj oldum simdi tahlillere basladik nedenlerini arastirip o sekilde bide arastirmaďa iki tane kist cikti 😔
Tomurcuk18 Nilufer13 Hsg rahim içini görmek için yapılıyor. Yapısıklık, perde, çift yada ters rahim gibi sorunları görmek için yapılıyor. Histeroskopi ise bu sorunları gidermek için yapılıyor.
Dlktpl Tomurcuk18 aynı benım gıbısın pzama. Drlar olman gerekırmı dedı bana bazıları olma bazıları ol dedı olmazsak sıkıntı olurmu drların tam ne dedı cnm
Tomurcuk18 Dlktpl Evet o zaman iki farklı doktor da olman gerekiyor dedi. Biri riskli gebelik doktoruydu diğeri kadın dogum ve tüp bebek doktoruydu.