Zynpcbi ya açıkçası canım tatlıdır. A öyle ahım şahım bı ağrı yoktu mesela 100 lerdeyken de sancı a normal zamandan farklı oluyor nasıl diyeyim . Hani pozisyon degistirdigimde düzelmeyen bı ağrı gibi lütfen takip edin gerçekten ben pimpirik li olduğum için herkes abartıyor um sandı gece hastaneye gitmek istedigimde hatta bende sadece öylesine baktırmak istedim. Çıkınca herkeste şok oldu bende 🤣