busracnr ya burda ağrıyı sanciyi çok tanımlayan var.vala benm farklıydı benm ilk kızımda da sancım çıkmıştı onda da yani anlamamıştım sadece kontrol acli gidip düzenli sancimi öğrenmiştim doğum olmuştu . Bunda da aynı şekil oldu yani. Yani o yüzden a benm de belim ağrıdı gidin veya öyle değil gitmeyin demek doğru değil bence siz vücudunuzu dinleyin