Kızlar bide sezaryan doğumdan sonra doktor dikişlere bakmak için kontrol amaçlı çağırıyor mu yoksa değişir mi çağırma durumu, ben yaşadığım yerde doğum yapmayacam uzakta yapacam orda da kalacağım yerde kalmak istemiyorum pek ondan dolayı soruyorum birde kızlar hastaneden taburcu olduktan sonra yola çıkmamda sakınca var mı 2 saat sürüyor