Eylulsmom_02
Belki de psikolojik hissediyorsundur 😕 rahim ağzı uzunluğum kısa çıktığı zaman çok kafamda kurdum moralimi bozdum sürekli ağrım oluyordu taa ki doktor tekrar ölçtükten sonra tüm ağrılarım gitti 🤷🏼♀️. Kendini çok dinlememeye çalış ama ihmal de etme lütfen. Yemek yapmak bile yoruyorsa onu da yapma dinlen , sana iyi gelen şeyleri yap mesela müzik dinle, kitap oku, eşinle arabayla dolaşmaya çıkın biraz kafanı dağıt eminim çok iyi gelecektir