26.haftada erken doğum riskim başladı 2 gece hastanede yattım. 29.haftada geçmeyen ağrı ve kasılma sebebiyle 1 gece tekrar yatışa aldılar ve doktorum şehir dışından doğum olabilir diyerek geldi, nst de ciddi sancılar çıkıyordu. 30+6 olduk sol kasığımda sürekli ağrı var, bebeğimin hiç durmadan sürekli hareket ettiğini söyleyebilirim ve bu zaman zaman acı veriyor aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum çünkü. Son yatışımda çatı muayenesi esnasında ebe hanım geceden beri sancım var, ufacık bişeyde şımarıklık olmasın diye gelmedim artık dayanacak durumda değilim dediğimde bana çok kızdı, siz hamilesiniz ve ağrı kasılma rahatsızlık vermeye başladıysa derhal hastaneye gelmelisiniz dedi. Neredeyse doğuruyormuşım öyle gittim:)