Asli84 Kızlar merhaba, son 2 gündür hafif adet ağrısına benzer ağrım vardı sabah kalktığımda ama geçiyordu. Bu sabah kalktığımdan beri sağ kasığımda şiddetli bir ağrı var. Bıçak saplanır gibi ve geçmiyor. Başına gelen var mıdır acaba?
Narnur Asli84 merhaba 32 haftayım dün akşamdan beri var benimde ara ara geliyor sanki regli olcam gibi korkuyorum da 🤷♀️🤦♀️ Anlamadım ne agrısı
btlbsr Asli84 30+5 haftam. Yeni yeni başladı bende de. Eşim sağlıkçı vücudun yavaş yavaş yavaş doğuma hazırlandığını ve normal olduğunu söyledi. Yine de sizi rahatsız eden bir durumsa uzum sürüyorsa doktorunuza danışmanızda fayda var. Rabbim zamanında hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inşallah
Yaseminf Asli84 bana doktorum 30. Haftaya girerken şöyle tarif etti artık yalancı sancilarin yavaş yavaş başlayacak adet ağrısına benzer olacak yumurtaliklarina kasiklarina giriyormuş gibi olacak 10 dk dan fazla süren düzenli adet sancısı olursa hemen gel dedi geri kalan tum agrilar rahim kendini doguma haziladigi icin bu agrilarla beraber bebek kanala dogru ilerliyormus. bende o şekilde hiç olmadı iğne batması ve daha hafif ağrılar oluyor benim hareket ederken seyimdeki kemikler ağrıyor 34. Haftadayim sizin ağrı baya bi sürmüş doktorunuza mesaj atın bence
Asli84 Narnur valla insan emin olamıyor ki. Sabahtan beri araştırıyorum kesin bir bilgiye ulaşamadım. En azından yaşamış olan vardır deneyimli annelerden diye post açtım. Umarım vardır bilgisi olan.
Asli84 Knergiz öğlen başladı adet sancısı sürekli ağrıyor. Ama tek taraflı sadece sağımda, solumda hiç bişey yok anlamadım.
Asli84 Yesim619 evet bunu bende okudum, öğlenden beri araştırıyorum ama anlayamadığım neden hiç geçmediği ve sadece sağımda olduğu. Tek taraflı ağrıyla ilgili birşey okudunuz mu acaba?
Yesim619 Asli84 tek taraflı ağrıyla ilgili bir şey okumadım canım sen yinede bir doktor a görün derim
Yesim619 Asli84 https://imgyukle.com/i/VHSySP Tek taraflı ağrinin olmasının nedenleri burda yazıyor cnm
Asli84 Sevdashn araya haftasonu girdiği için tedirgin oldum. Özel takipliyim ama maalesef doktorumun şahsi numarası da yok. Gittiğim hastanenin acilinden pek memnun değilim mecbur p. tesiyi bekleyeceğim.
Sevdashn Asli84 benimde doktorum izne çıkmış sancilarla acile gittim 40 dakika nst yi bekledim özeller de bı acayip artık. Dua et başka şansımız yok maalesef vakitlerinde gelsinler diye
Asli84 Sevdashn tek duam o zaten. Bu sıkıntıları yaşamayalım diye çuvalla para döküyoruz ama yine de istediğimiz ilgiyi göremiyoruz gerçekten can sıkıcı. Hayırlısıyla alsaydık kucağımıza.