Nerede o doğurup hemen yazarım diyen ben 🙈 Arkadaşlar çocuk çok güzel bir şey geceleri mutluluktan uyuyamıyorum 😂
Şöyle başlayayım 25.05.2022 de 39+2 haftamda doktor kontrolünde çok olmasa da sancım çıkınca doktorum suniyle başlatma kararı aldı açıklığım yok denecek kadar azdı 😑 sancım olmasa en son ihtimal pazartesi suniyle başlatırız demişti nasip o güneymiş 😌
Neyse hastaneye girişimi yaptırdım doğumhaneye alındım hazırlıklarım yapıldı sabah 11:30 gibi suni vermeye başladılar. ( bu arada alttan muayene ettiler ama kadın o kadar acımasız ve kötüydü ki kanamam oldu çünkü muayene sırasında yırtılma oldu o günle ilgili unutamadığım tek acım o diyebilirim)
Sancılar yavaş yavaş gelmeye başladı ama kendini çok hissettirmiyordu belirli aralıklarla arttırmaya başladılar saat 16:00 civarı rahatsız hissedeceğim sancılar başladı burada çok okumuştum yürümek iyi geliyor diye gerçekten de öyle yürüdükçe karşılamam daha kolay oldu. Taaa ki beni nst ye bağlayana kadar. Kıpırdamamak, yatmak zorunda olmak sancıları daha da arttırdı ve dayanamayacağım boyuta geldi 🥹 tam o an doktorum kontrole diye hastaneye geldi o an dünyada görmek istediğim tek insan oydu diyebilirim 😂 maalesef ki ağrılara dayanamadım ve sezaryen istediğimi söyledim. Biraz daha dayanmamı istedi ama yatmak o kadar zorladı ki ayağa kalktığımda yürüyecek gücüm kalmamıştı 😳 ağrım fazla olunca muayene etmek istedi belki açıklığın yaklaşmıştır bir süre daha dayanırsan doğuma gidebiliriz dedi. Kontrolde açıklık sadece 2cmdi 🤦🏽♀️ İlerleme güzel dedi ama ben o kadar ısrar ettim ki sezaryene almak zorunda kaldı 🤭 hemen işlemler yapıldı ameliyathaneye indik öyle serin öyle ferahtı ki nasıl rahatladım anlatamam cennet gibiydi 🥹😂 sonra belden iğnemi yaptılar 3 kere çünkü iğne kısa gelmiş dedim çekilecek çilem varmış 😂 ama gerçekten hissetmiyorsunuz iğneyi emin olabilirsiniz. ( iğne yapılırken doktorum tam önemde durup hep benimle konuştu o kadar rahatlattı ki her evresinde iyi ki o dedim 🙏🏽)
İğneyi yapıp yatırdılar ve işlem başladı. Yaklaşık 10dk sonra miniğim dünyaya geldi. Kordonunu dolamış 2 kere boynuna o kadar korktum ki çok şükür iyiydi 🥰 ( doktorum o an iyi ki sezaryen istemişsin bekleseydik son dakika bile ameliyata alabilirdim dedi istemsiz sevindim hayırlısı buymuş çünkü 😌)
Hemen miniğimi gösterdiler sonra temizleyip yanağıma koydular ben böyle bir yumuşaklık böyle bir koku hayatımda tatmadım 🤎
Kontroller için götürdüler bi yarım saat sonra beni odaya aldılar peşime miniğim geldi 🥹
Normal doğumdan sonra olduğu için mi bilmiyorum ama gün içinde 3 defa kan için karnıma bastırmaya geldiler en ufak acı hissetmedim. Yürüyüş için kaldırdılar baş dönmesi, yanma, acı vs hissetmedim zaten sonraki kalkışlarımı tek başıma yaptım o gün bugündür de evde de tekim kendi işimi kendim yapıyorum çok şükür 🙏🏽😌
Böyle bir anım oldu işte. Sitem etmiyorum çünkü normal sancı çekip üstene sezaryen olmam benim için en güzel deneyimdi ve mutluyum 🥰 şimdi sorsanız nasıl sancının acısı inanın hatırlamıyorum bile Allah bir şekilde o acıyı unutturuyormuş gerçekten 🤗
Şimdi miniğimle bol bol vakit geçiyoruz biraz zorlanıyorum ama onu çok seviyorum 🤎
Umarım herkesin çok güzel doğum anıları olur, kolay olur 🙏🏽🤎
Biz happykids’e gidiyoruz 👋🏽