Deletedmon00881 Buseyllzr zaten 40. Haftayı geçmişsin canım, nişan geç bile kalmış, doğum yakındır, muayeneden sonra veya önce farketmez, kanama olması doğumun belirtisidir..
Buseyllzr Deletedmon00881 hadi inşallah Rihannam dua edin bana bol bol çıkarayım artık şu kızı 😂🙏 göbeğim bacaklarıma indi artik yuruyemiyorum bile 🤦
Buseyllzr adehuS sende yazmışsın senide görmemişim kuzum kusura bakma 🤦 inşallah 2 cm aciklgii olup akşama doguranlardan olurum bende büyük ihtimal tetiklesin diye yaptı çünkü daha önce 2 kere daha oldum bu kadar uzun süreli ve acı hissettigim olmamıştı dün ki zorladı biraz 😐
adehuS Buseyllzr Valla bende çok merak ediyorum seni ama darlamamak için mesaj atmıyorum çok,dualarım seninle inşallah geceye kalmaz alırsın kızçeni kucağına ben bile heyecanla bekliyorum 😍
Buseyllzr adehuS iyi ki varsınız hepiniz desteğiniz çok iyi geliyor gerçekten 🙈 inşallah sende sağlıkla al kucağına zamanı gelince 😚🙏
myangelson Ben 19 haftalıkken nişanım geldi 2 gün gibi sürdü ilk başta çok az geldi sonra bı ara baya fazla sonraki gün de hafif hafif geldi sümüksü jel gibi bir kıvamda idrardan sonra farkediyordum ben