Buseyllzr 40+1 haftalık hamileyim 2 gündür 2 cm açıklığım var sadece dün acile gittim alttan muayene sonrası kanamam oldu çok az. Daha sonra geçti 1-2 defa geldi. Ondan sonra bidaha gelmemişti dün gece bugün sabah toplam 3 kere felan tuvalete girdim kanama yoktu. Az önce tekrar girdim hafif koyu kıvamlı akıntı ile karışık kan gordum benim nişanım gelmemisti henüz acaba bu nişan mı yoksa alttan muayene kaynakli kanama mi? Birde nişan geldikten sonra belimin sol tarafında bı ağrı olmaya başladı hafif bir ağrı. Nişanı gelip sancıları başlayan varmı?
Ormanmeyveli Buseyllzr aşko nişan sümüksü diyorlar öyleyse muhtemelen nişanın gelmiş muayene ederken belki tahriş etmiştir ondan kanaman olmuştur. Ya da muayene nişanı tetikledi. Hep aynı şeyleri söylüyoruz ama bol bol hareket et otur kalk otur kalk
hunilimom Buseyllzr leke tarzı ise muayeneden sonra oluyor bazilarinda günlerce sürüyor Nisan daha yoğun sümük gibi oluyor
Ormanmeyveli Buseyllzr Buarada kızçenin adı nazlı falan olmayacak demi 😂😂 resmen çıkmamak için direniyor hanımefendi ya poposunu ısır doğuncaa
Buseyllzr Ormanmeyveli bugün dogurcam hissediyorum😂 adını Eylül koyacaktım ama nazlı daha uyumlu gibi 😂
Deletedmom_35 Buseyllzr yok bildiğim kadarıyla bir kere gelir böyle sümüksü olarak benim geldikten bir hafta sonra doğumum oldi ☺️
Buseyllzr Deletedmom_35 benden yine geldi de endişelendim normal mi acaba çok az geliyor ama 🤦 benim o kadar vaktim yok bugün doğurmam lazım 😂
Deletedmom_35 Buseyllzr bende 40 haftalıkken doğurdum bebeğin hareketlerini takip et inşallah bişey çıkmz canım sağlıkla dogurursun ama icin rahat etmezse yinede git istersen ☺️
Buseyllzr Deletedmom_35 sancım gelirse gideyim öyle çok bir kanamam yok çünkü bebek hareketleri de iyi bekleyeyim en iyisi 🙏😚
Buseyllzr Deletedmon00881 ya normal zamanda gelse evet nişan bu heralde diyeceğim ama dün alttan muayene de kız koluna kadar soktu nerdeyse ondan sonra bı kanama oldu ya acaba onunla ilgili bı kanamami yoksa nişan mi diye ayırt edemiyorum kafam ondan karıştı 🤦
adehuS Buseyllzr Canım muayene bazen doğumu tetikliyor diyorlar her an hazırlıklı ol bir anda doğumun başlayabilir,2 cm ile bi kaç gün gezen de var sabah 2 cm açıklığı olup akşama doğuranda duşa gir,squat çek bebiş nazlı çıktı valla :)
Deletedmon00881 Buseyllzr zaten 40. Haftayı geçmişsin canım, nişan geç bile kalmış, doğum yakındır, muayeneden sonra veya önce farketmez, kanama olması doğumun belirtisidir..
Buseyllzr Deletedmom727271 kız benim instaya annemde giriyor kendi telinden o okuyup çıkınca bana bildirim gelmiyor şimdi baktım valla görmemiştim 😂 dur ordan yazayım girip 🤦😚
Buseyllzr adehuS sende yazmışsın senide görmemişim kuzum kusura bakma 🤦 inşallah 2 cm aciklgii olup akşama doguranlardan olurum bende büyük ihtimal tetiklesin diye yaptı çünkü daha önce 2 kere daha oldum bu kadar uzun süreli ve acı hissettigim olmamıştı dün ki zorladı biraz 😐