Bende babylo xt panaroma var travel sistem hiç kullanılmamış, benim kendi bebek arabam olduğu için satmak istiyorum. Bana Almanya’dan hediye geldi, Alman malı çok kaliteli bir bebek arabası ve travel olmasına rağmen oldukça hafif. Düşünürseniz konuşalım.