Ben aldıklarımı yazıyım eksiği varsa tamamlayın siz fikir olsun herkese 😊
Zıbın (doğacağı mevsime göre ben yarısını yarım kol yarısını uzun aldım)
Hastane çıkışı 10 lu
3 tane tulum
Tek alt
Dış giyim 3 takım
Yelek, hırka
Eldiven, şapka, çorap
Battaniye
Muslin battaniye
Ağız mendili
Bez, ıslak mendil, temizleme pamuğu
Şampuan, sünger, sabun, yağ, pişik kremi,
Alt açma bezi
Burun aspiratöru
Aklıma gelenler benim aldıklarım bunlar eksiği vardır muhakkak ama hepsi aklımda kalmadı çünkü