Çok geçmiş olsun umarım güzel haberler alacaksanız ben. İlk bebeğimi kanama sebebiyle 10.haftada kaybettim.ikinci bebeğime hamile kaldığımda sizin tarif ettiğiniz gibi bir lekelenme ile karşılaştım acil doktora gittik ilk Protestan ve iğne verdi doktor 10 gün kadar dinlendim sonra kalp atışlarını duyduk şimdi doğmasını bekliyoruz.her kanama olumsuz olmayabilir inşallah sizde böyle mutlu haberler alırsınız