sncn her kanama ya da lekenme dusuk değildir ama Protestan falan vermemesi ilginç. İğne de vuruyorlar ilk gebeligimde kzkardesimin de benim de kanamamiz vardı benim çok azdı kizkardesimin kanaması bacaklarından aşağı akmisti düşün. O doğum yaptı geçti kanaması 15 gün sürdü benim ise düşük oldu tamamen kanamanın kese dışında olup olmaması ile alakalı birsey yani demem o ki bol bol dinlen ve Protestan kullan hakkında hayırlısı