Liyasmum O kadar post açıp totem yapmıştım 🙈 sabah su gelişim oldu kızlar , hafif sancım var şuan ama sancıyı hissetmiyorum pek , hastaneye gidicem bakalım neler olucaak , hepsini ayrıntılı anlatıcam hepinize çok heycanlıyım 😂😁😁
Mommyandbaby Liyasmum bir avazda kurtarsın Rabbim , inşallah çok kolay bir doğumun olur🙏🏻 Gelişmeleri aktarmayı unutma 😊
Cansu1- Liyasmum ay bende heyecanlandım bir doğum hikayesi daha geliyor bir nefeste doğur inşallah 🥰🥰
Liyasmum Selothatun Mommyandbaby Cansu1- gamzelim1 Amin kızlar hepsini anlatıcam , ay çok heycanlı 🙈🙈 korkuyorum da azcık 😬
buketguzel Dün akşam benimde iç çamaşırım ıslandı ondan sonda da belime sancı girmeye başladı geceden beri hiç geçmiyor arada kasıklarıma da giriyor sizce doğum başlamış mıdır
Liyasmum buketguzel benimde öyle oldu ama tutamıyorsun , regl olmuş gibi bir sıcaklık hissediyorsun akarken rahat anlarsın kuzucum
GamzeGuzeller Liyasmum haftanızz kaçç, sizin kadar heyecan yaptım bende şimdi sağlıcakla kucağınıza alın İnşallahh 😍😍 detayları bekliyoruzz
kubumom Çok şükür aramızdan biri bari doğuruyor. Ben de açıcam şu postu valla 😁 hatta açmaya gidiyorum
Meryem-63 Saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah ve darısıda biz son haftalarda dogumu bekleyen gebelere inşallah 😍
Liyasmum 127383 ben suyumun geldiğini anladım sonra ılık duş aldım , birşeyler atıştırdım , doktoruma haber verdim , 1 bucuk saat maksimum evde durdum , şimdi hastaneye geldim yatışımı yaptılar , nolur dua edin kızlarr😬🌸