Srfe Annesininportakali53 benmde alt kısmına doğru oluyor bakıyorm ama catlama göreemedm ara ara oluyor sabah uyandıgımda da bazen oluyor … kantaron yağı sürmeyi düşünüyorm ama 🤔
Annesininportakali53 Srfe aynen bende baktım şimdi çatlıyor dediklerinde korkup ama çatlama yok artık bende yaglaniyim iyi ki postu açmışım ilk gebeligim bilgimde yoktu
Seross10 Annesininportakali53 büyüdüğü için kaşınıyoe demişti bana aile hekimi ve bebe yağı sürmemi önermişti
girl_boy_annesi Annesininportakali53 canım benim kızım da öyle oldu 75 giyen ben 95 oldum kaşıdıkça Çatlıyor krem al çatlak önleyici kullan
Annesininportakali53 girl_boy_annesi tamam kuzum çok teşekkür ederim derhal alıp kullanicam valla yani ben bile şaşırdım bu kadar büyümesine ki daha 16 haftalik hamileyim düşünemiyorum dediğin gibi tedbirimi alayim
Pheebs Ben de cok kaşınıyordum. Ne olduğunu anlamadan çatladım 😁 göğsümün alt tarafında ince ince çatlaklar mevcut. Simdi nemlendiriyorum ama iş işten geçti tabi. En azından artmasin🥲
Annesininportakali53 Pheebs ayyy ciddimisin hiçbir bilgim yoktu ilk gebeligim olduğu için bol bol nemlemdiriyim o zaman iyi ki post açmışım