ikramomm valla gereksiz hiç bir şey koymayın. Ben kendime elbise, düğmeli takım kısa kollu koldan damar yolu acarlarsa uzun kollu zor oluyor demişti hemşire bana. Terlik. Depend. Sütyen. Göğüs için pamuk. Süt sağma makinası en önemlisi bence sebebini açıklayacağım. Bebeğim için bir tulum. Üç takım alt üst kıyafet. 4 zıbın. Eldiven çorap yelek (Şubat ayında doğum yaptım) battaniye. Ağız mendili. Önlük koymadım boynu yok zaten nereye takcam diyerekten isabette olmuş. Islak mendil bez pişik kremi bu kadar. Ben suni sancı aldim 5 saat. Vücudum 140 vuran sanciyi hissetmedi bebeğimin kalp atışı normalin altına düşünce mecburi Sezaryena alındım. Ameliyathaneye indim. İğne yapıldı ki inan acımıyor damar yolu daha çok acımıştı ki tatlı canlı biri değilim. Sonda uyuşukken takıldı. 2de doğuma girdim 14.19 da bebeğim doğdu. 14.40ta ben çıktım. Genelde ameliyat ekibi konuşturuyor zaten çabuk geçiyor hemen. Çıkınca üşüme geldi ama örtünmeyip titremeyi tercih ettim ben 😂 abartildigi gibi bişey yoktu bence. Tabiki herkesin doğumu farklı benimki bu şekildeydi. Göğüs ucum olmadığı için mama verildi biberon ile. Sütüm hemen inmişti oysaki. Bebeğim şuan süt değil biberonla mama istiyor çünkü hastanede kaldığım süre boyunca mama verildi. En azından makina alın emmezse kaşıkla kendi sütünüzü verin. Hem makina daha çabuk süt inmesini sağlıyor bebek emiyor gibi hissettirdiği için göğüse. Bebeğim 3 ay 10gunluk ve sadece 40 gün oda bağırış kıyamet emdi meme reddi yapti. Şuan sağım yapıp vermeye çalışıyorum ama oda günde 2 öğün sut 5-6 öğün mama olcak şekilde. En büyük hatam hastanede biberon ile mama verilmesi siz siz olun dikkat edin emen bebek görünce hala ağlıyorum o kadar çok isterdim ki emmesini