ikramomm tam 40 gün önce spinal ile sezaryen oldum. Belimden iğne vuruldum inanır mısın hiç ağrım olmadı normal iğneden farkı yok. İğne yapıldıktan hemen sonra bacaklarıma inen bir sıcaklık hissettim ve hemen uzanmamı istediler. Başlarda uyuşmadığımı düşündüm çünkü bana dokunduklarını hissediyordum. Bunu doktoruma söyledim henüz uyuşmadım dedim meğerse kesi çoktan atılmıştı ağrı 0. Sezaryen sırasında biraz çarpıntı ve omzumda bir ağrı hissettim bir kaç saat içinde o da geçti zaten. Her ne kadar belden aşağı olsa da anestezi biraz kafaya da vuruyor hafif bir sarhoşluk oluyor. Sezaryen sonrası benim aşırı bir gaz sancım oluştu günlerce de çektim. Korkulacak pek bir şey yok. İlk yürüyüşte biraz zorlandım yürüdükçe açıldım sana tavsiyem bol bol yürü hastane çantasına da bir 10lu bir 15li hastane çıkışı 2 Müslin bezi ince battaniye 15 20 adet bebek bezi ıslak mendil koydum kendim için de 1kutu hasta bezi götürdüm 2 adet önden düğmeli pijama takımı koydum ama yeterli gelmedi sezaryen sonrası çok terleme yaşadım. Lohusa takımı mı evde giyindim makyaj yapmaya da halim olmadı o yüzden makyajını yap öyle git boş yere çantanda ağırlık yapmasın. Bu arada göğüs ucu kremini al ve simdiden sürmeye başla çünkü ben aşırı ağrılar yaşadım bebeğimi ağlaya ağlaya emzirdim. Çok şükür emdi ve mamaya biberona falan ihtiyaç duymadım. Umarım sende sağ salim kucağına alırsın inan bütün acılara değer.