nidayalcindag09 valla canım ben daha 20 haftalığım inan ki kollarımın büstü karnım alt kısımları aşırı çatladı 😏 geçen gün annemin yanına gittim diyor kızım bu daha iyi günlerin benim heryerim catladi doğumdan sonra geçti dedim anne ya sana benzemisim her yerime vurdu daha yolumuz var valla banyoda aynaya bakıyorum aglayasim geliyor neler sürmedim ki ama yok eşimin kuzeni ikizlere hamileydi dedi hiç olmadı çatlak işte genetik ya ben tekim halime bak o yüzden yapacak yok canım doğumdan sonrayı bekleyeceğiz