Buse55_ benim 6.haftadan 14.haftaya kadar kabus gıbı gectı. Bulantı, gaz, yanma her sey vardı. Artk dayanamayacak raddeye gelınce lansor ve gavıscon kullanmaya basladım geçesi mi vardı yoksa ilaçlardan mı oldu bılmıyorum bıcak gıbı kesildi. Doktorunuza danısarak tedavi edebilırsınız belkı. Insallah bıran once gecer, saglıcakla kavusursunuz yavrunuzla 🌸