Kızlar 21. Haftanın içindeyim şu gün olmuş hâlâ kötü oluyorum. Tansiyonum mu düşüyor bilmiyorum yemek yemeden giriyorum yemek yiyip üstüne girsem de aynı . Midem bulanıyor kusasım geliyo öksürüyorum basım dönüyor gözüm kararıyor bayılacak gibi oluyor kapı açık ve ılık su ile alsamda çıktığımda bornozla kendimi yatağa zor atıyorum yarım saat kendime gelemiyorum . Aranızda banyo olayı cehenneme dönüşen var mı ? Her defasında heyecandan doktora sormayı unutuyorum sıkıntı bende mi çözemedim daha önce hiç böyle bi şeyler yaşamadım