Hmsrmrv1 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hamileliğim başından beri sıkıntılı geçti enfeksiyon vardı serumlarla yatışlarla o şekilde geçti ilk aylar sonra biraz rahatladım dedim bu sefer yüksek tansiyon çıktı ve düşmüyordu sürekli ilaç kullanmaya başladım en başından beri progestan iğne vuruluyordum her hafta ondan dolayı biraz zor geçti yani 2 yaşında bide kızım var onun biraz zorluğu oldu bana şimdide çok ağırlaştım hiç yatamıyorum oturamıyorum bile doğru şekilde