Bende 26. Haftamdayım inşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla alırız kucağımıza her gün endişe hergün stres riskli gebelik olmamız bizi yoruyo ama sonu güzel olucak inşallah 🙏 çok şükür bende kanama olmadı en başından beri bol bol dinlendim bol bol su içtim. Kanamanız varsa çokça dinlenin canlarım istirahat en önemli tedavisi bence😕😕