ayseguuuLLL_ Ayyyyysaaarp Merhaba 37+2 yiz kramp giriyo arada gece uykusu 0 ilk kez bu sabah kasıktan bele sonrada tam tersi belimden kasığa agrı girdi neyse ki 2 kez oldu yarım saat ara ile başka olmadı hepümiz hayırla sağlıkla kucağımıza alalım 🙏💙🤰
Ayyyyysaaarp ayseguuuLLL_ yaa bu aralar sancı cok normalmis ewt ama.zorlasiyor git gide. Saglikla gelsinler ins:)
Tugba-Bebek0 Ayyyyysaaarp Bende tam 37.haftadayım geçen hafta 3 kiloydu. Bu haftalarda bi rahatlama geldi sanki bana, hiç yalancı sancı da yaşamıyorum gelmek istemiyor galiba oğluşum 🫣
Ayyyyysaaarp Esmaaae yaa bnmde ole arada vuruyor yalanci sanci oluyormus sanirim sordum bn normal dedi doktorum. Zorlasti hersey son zamanlarda. Penguene donduk:)
Gzdt Ayyyyysaaarp 35+6 yım son adete göre ama doktor 37 hafta olmuşsun önden gidiyormuşuz bebek kanala girmiş 10 gün içinde doğum yapmazsan gel tekrar dedi 3000 kilo üstü cihaz bozuk net göstermiyor dedi bekliyoruz 😊😂
Ayyyyysaaarp Gzdt aaa gerçekten mi:) nasil gostermiomus sasirdimmm. Bnmde son adete göre 10 gün kadar onde ve 3 kg ustuydu en son:) 24 unde seseryan olcam:)
Gzdt Ayyyyysaaarp doktor eğer ayakları ters gelse sezeryan önericektim ama şuan doğuma hazır gibisin dedi beklicez bakalım😂 özele gidiyorum ama cihazları devlet hastanesindeki cihazlardan oyüzden emin olamadım dedi 😊
hilal2022 37+5 3.150 Gr kilosu 😍 döndü bebeğim doğum.pozisyonunda asgaiya inmesin bekliyoruz bakalım ,
Ayyyyysaaarp Hilal2561 aynen :) normal hic konuşmadık bile kafasi buyukmus daha doğrusu genel olarak iri bir bebek diye:)