Duruyzc Drymama 17+3 kalça kemiğim kramplı geciyor anlamadıgım sekilde ara ara karnım ssncılı ve aşırı yemek borusu yanması🤢
Drymama Duruyzc Evet benim de karnım sañcılı bazen uzun yuruyus yaptim 2 gun ust uste yordum yine kendimi heralde 😑
Duruyzc bukurosnana bence bir an önce karar vermelisinn bir doktor ile ilerlemek cok daha iyi seni ve bebebgi tanıyor oluyor
Cns322 mercimekannesi27 ay bizim de aynı oldu. 13te erkek 16da kız dedi hala şoktayiz erkege gore hazırlık yapmaya başlamıştık 😄
mercimekannesi27 Cns322 bizim gibi olmuş 😂kesinleşti mi peki sizin doktor bize kesin kız dedi ama biz o kadar şoka girdik ki diğer ay yine bakarız dedi 😂
Saraselo63 Drymama 17+ 3 teyiz bi an önce 30’ları görmek istiyorum oğluşum oluyor bu gebeliğim kozlarıma göre daha iyi geçiyor diyebilirim 😊
Emresra61 mercimekannesi27 doktor neye göre erkek demıstı sıze sızde gormusmuydunuz ultrasonda çıkıntı ? Banada 12. Haftamda gördüğüm klıtorıs degılse erkeğe benziyor dedı de bende merak edıyorum sımdı ıkı hafta sonra öğrenmeye gıdıcem :)
Cns322 Kesin değil bacak arası boş bunun dedi pipi göremiyorum dedi. Ben de erkek demiştiniz dedim o da kordonu görmüşüm demek ki dedi
mercimekannesi27 Cns322 hayırlısı olsun inşallah canım 🙏🥰 ayrıntılı da kesin belli olur dedi doktorumuz
mercimekannesi27 Emresra61 hayır biz görmedik sadece baktı erkeğe benziyor dedi direk 😂 bizde 5 hafta oğlumuz oluyor diye herkese duyurduk cuma gittik başka doktora kız dedi 😂 bizde erkek söylediler deyince bir ay sonra detaylıda kesin belli olur dedi
Emresra61 mercimekannesi27 bende kontrole gıttım bugun 14+2 yiz cinsiyeti soylemısmıudık dedı erkeğe benzetmıstınız dedım evet bak pipisi burda erkek dedı tekrar :)