Kubraa5353 benimmdunyamm istanbulda özeller o fiyatlarda maalesef. Benim doktoruma 450 veriyordum en son. O da 600 bize indirim yapıyordu tanıdık önerdi diye🤦🏼♀️ Şimdi doğumu medipol megada yapacağım diye oraya geçtim. Burada da 320 civarı ödüyorum.
127383 benimmdunyamm aşırı pahali ya 15gunde bir çağırıyor 1ayda 1000tl vermis oluyorum. Ayda bir de kan idrar istiyor 350tl kan idrar veriyorum. Bu ay 36hafta olduk doğum için detayli kan idrar verdim 530tl. Özel sömürüyor bizi
Dammy benimmdunyamm Buna çok güldüm 😂Ben de özel kliniğe gidiyorum 550 tl ücreti. Hiç çıkarıp göstermedi çocuğumu😂
Kubraa5353 Mirzaaninannesiii nasıl ya 😩 ben 97 tl veriyorum medipol mega hastahanesinde. Hem de indirimli hali.
Ebru_guner Kubraa5353 ben de Esenler Medipol da 60 TL veriyorum neye göre değişiyor acaba mega olmasından kaynaklı mi yoksaa doktordan mi merak ettim
Kubraa5353 Momofleos o nasıl şey öyle. Sağ gösterip sol vuruyor. Acaba paket hizmeti vs var mı? Bazı hastahanelerde oluyormuş. Toplu alıyorsun. Uyguna geliyor.
Inan_busra40 Yasozi bende özele gidiyorum ama yalnızca muayeneye para ödüyorum nst ücretsiz giriyorum her gittiğimde 😊
Inan_busra40 Kubraa5353 eşimin iş yeri ile anlaşması var hastanenin 150₺ veriyoruz doğumda 3850 ₺ oluyor ☺️😚
127383 Kubraa5353 devlette insan gbi ilgilenseler keske bizde oralara gitsek ama olmuyor. Doğumhaneleri mezbahaneye çevirmişler resmen bizde ne yapalim özellere gidiyoruz olan cebimize oluyor