Slnynk22 Yasozi bende sigortalıyım 180 tl muayene + 50 tl nst ödüyorum. Bazı özellerde muayeneye dahil oluyor nst. Bazılarıda böyle soyguncu işte napalım.
Merveofs Snnr41 ay ben daha hiç girmedim bakalim bize ne diyecekler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Amaann nefes alıcaz diye de para ödiycez artık
Nez_1992 127383 127383 bende özele 180 tl ama karşısında bi hastane daha var orası 300 alıyor muayne ücreti
Kubraa5353 Mirzaaninannesiii nasıl ya 😩 ben 97 tl veriyorum medipol mega hastahanesinde. Hem de indirimli hali.