Merve201119 Cansugamze_ ilk gebelikte 20.ci haftaya kadar hissedersin canım birde kalbi nasıl hissediceksin ki o kasiklarda karnın alt kısmında kalp atisi gibi birsey oluyor onu bazı insanlar bebegin kalp atisi sanıyor ama değil
Verasmommm Zeynobbb 20’ye kadar hissetmemek normal diyorlar canım yani ben biraz erken hissetmiş olabilirim herkesin aynı olmuyor
Sedose Kalp atışını zaten hissedemezsin canım. Ben 18. Haftada hissetmeye başlamıştım 21 22 ye kadar vakti var diyorlar ☺️